אאורה מעמיסה פרוייקטים והמנכל מביע אמון

יעקב אטרקצ`י מנכ"ל חברת אאורה קנה ביומיים האחרונים מניות של החברה בסכום של כ-1.2 מליון ש"ח. האם הקניות של אטרקצי מביעות אמון בפוטנציאל עליות נוסף? (13-4-2022)

דורון בראס

חברת אאורה השקעות דיווחה אתמול והיום לבורסה על קניית מניות של בעלי עניין בחברה, מי שביצע את הקניות הוא יעקב אטרקצ`י בעל השליטה ומנכל החברה, שקנה מניות בשוק שלשום ואתמול, בסכום כולל של כ-1.2 מליון ש"ח, וכעת הוא מחזיק כמעט 130 מליון מניות של החברה המהוות מעל 50% ממניות החברה.

הקנייה של אטרקצ`י מתאפשרת חוקית לביצוע, לאחר הוצאת הדו"ח, כאשר מצידו הוא רואה במנייה הזדמנות לאחר ירידה של כ17% מהשיא האחרון.

רק לאחרונה,אאורה נבחרה לחברת ההתחדשות העירונית המובילה בישראל בשנים 2016-2021 עפ"י מדד להתחדשות עירונית אשר נערך בשיתוף מרכז הנדל"ן ואתר מדל"ן.

בשנת 2021 רשמה החברה רווח נקי לבעלי המניות של 113.5 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח נקי לבעלי המניות של 42.1 מיליון שקל שנרשם ב-2020.

לפי דוח סוף שנה שהוציאה החברה- במהלך 2021 התקשרה אאורה ב־12 פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית. במסגרת פרויקטים אלה החברה צפויה להקים כ־6,570 יח"ד חדשות (מתוכן כ־4,557 יח"ד לשיווק על ידי החברה).

אאורה מדווחת, כמעט מדי שבוע, על פרויקטים ומכרזים חדשים שהיא זוכה בהם, כאשר לאחרונה היא שמה זרקור על הפריפריה, זאת בניגוד לרוב חברות ההתחדשות העירונית שמתמקדות רק במרכז.

בין הפרויקטים האחרונים שזכתה בהם בלטו:

פרויקט בנס ציונה - 852 יח"ד חדשות ייבנו במבנים מפוארים בני 7-12 קומות, כ- 2,000 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי ברמה גבוהה.

פרויקט בטבריה - יוקמו כ-672 יח"ד חדשות במספר מגדלים יוקרתיים, בנוסף לשטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי.

פרויקט בנתניה - יוקמו כ -545 יח"ד חדשות במספר מגדלים יוקרתיים, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי.

מניית אאורה עולה היום ב1.2% למחיר המגלם לחברה שווי שוק של כ-1.7 מיליארד שקל. בתוך 12 חודשים זינקה המניה ב־170%, ובתוך שנתיים ב־389%. 

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: