עקבו אחרינו
ברשתות החברתיות:
לפרטים נוספים
צלצלו:
050-756-0642
[email protected]
לפרטים נוספים צלצלו: 050-756-0642
[email protected] או שלח לנו וואטסאפ

מימקסט-להגן על הבית!

כיום, בסביבת העבודה החדשה, שנוצרה בעקבות המגפה, העבודה מהבית הביאה איתה מציאות ואתגרים חדשים כאחד. בעולם החדש- הכירו את חברת מימקסט. (24-8-2020)
מימקסט-להגן על הבית!

אלכס קולפקוב

כיום, בסביבת העבודה החדשה שנוצרה בעקבות המגפה, העבודה מהבית  הביאה איתה מציאות ואתגרים חדשים כאחד.

עקב העובדה שהעובדים ברחבי העולם נמצאים פחות במשרד, התקשורת הבין אישית עברה להיות יותר וירטואלית מתמיד.

בעקבות זאת, הנפח של התקשורת באימיילים זינק, והצורה שבה אנו נסמכים על האימיילים ככלי תקשורת ואחסון למידע קריטי רק התעצמה.

אולם, עם עליית השימוש באמיילים בארגונים השונים, עולה גם הסיכון לחטוף תקיפת סייבר בצורותיה השונות. לכאן נכנסת לתמונה חברת מימקסט, חברה המובילה בתחום אבטחת האימייל והמידע- סימבול MIME.

 

מה זה מימקסט?

מימקסט היא ספקית שירותי אבטחת סייבר תוכנה כשירות על בסיס ענן העוזרת ללמעלה מ 38000 ארגונים ברחבי העולם להפוך אימיילים לבטוחים יותר, להשיב אמון, ולחזק את החוסן מפני איומי סייבר.

עסקים יכולים להטמיע אסטרטגיית התגוננות מפני איומי סייבר בעזרת חבילת הענן של מימקסט, הכוללת מוצרים כמו אבטחת אימייל, דחיסה ושמירת מידע, הגנת מידע, גלישה בטוחה ברשת, אימוני מודעות מפני איומי סייבר ועוד. בעצם, מימקסט עוזרת לארגונים לעמוד בצורה יציבה וחזקה אל מול התקפות סייבר, טעויות אנוש, ותקלות טכניות.

 

 למה עסקים צריכים את מימקסט?

בעולם הדיגיטלי הנוכחי, אבטחת סייבר הפכה להיות קריטית לכל עסק. ככל שהתחכום של מתקפות הסייבר עולה מדרגה, כך התאגידים צריכים לשדרג את ההגנות שלהם.

מאז ששרתי האימייל נהיו הערוץ העיקרי של התקשורת המקצועית, היא מכילה כמות עצומה של מידע עסקי רגיש שמחויב בהגנה מפני אויבים חיצוניים שיירצו לשים את ידם על מידע זה (האקרים). כאמור, אבטחת אימיילים לוקחת רק כ 8% מכלל ההוצאות של מחלקות האבטחה בחטיבות טכנולוגיית המידע (IT). אולם, 93% מפרצות האבטחה כוונו כנגד בני אדם (96% מהם דרך המייל).

 

הזדמנות מיליארד הדולר

כיום, מימקסט הינה הרבה מעבר לחברה מהציעה שירותי אבטחת אימייל, יש בידיה מוצרים נוספים כמו הגנה מפני איומים מכוונים, אימוני מודעות מפני איומי סייבר, מנתח DMARC (מנגנון הגנה המהווה חוליה בשרשרת שתמנע מהמיילים שאתם שולחים להגיע לתיבת הספאם), ארכיון מידע, שליחת קבצים גדולים, גלישה בטוחה ברשת, שליחת הודעות מוצפנות, מנגנון סנכרון ושחזור. מוצרים אלה הם תוצאה של חדשנות מצידה של מימקסט ומציגים הזדמנות משמעותית של הגדלה מכירות בעבור החברה.

 למעשה, פורפוליו המוצרים הנוכחי הוא הזדמנות של הגדלת מכירות בערך של מיליארד דולר. מימקסט מחזיקה בבסיס לקוחות של 38000 ארגונים עם צריכה של 3.4 מוצרים פר לקוח (מתוך 12 מוצרים).

הפלטפורמה המבוססת ענן הפשוטה של מימקסט מאפשרת לארוגנים לצרוך יותר מוצרים בקלות במהירות. כמו כן, החברה מציגה קצב שימור נטו של 105-110% המראה שהחברה מסוגלת למכור מוצרים נוספים לבסיס הלקוחות הקיימים שלה. לכן, החברה תוכל ליצור צמיחה יציבה בשנים הבאות רק מעצם המכירה של מוצרים נוספים מהפרופוליו ללקוחות הקיימים.

 

השוק העצום של מימקסט

פורטפוליו המוצרים הרחב של מימקסט מתרגם לשוק כולל בשווי 23.8 מיליארד דולר, לעומת 11.7 מיליארד בעת ההנפקה שבוצעה בשלהי 2015.

לפי המצגת האחרונה של החברה, התחומים החדשים שאליהם נכנסה החברה הוסיפו לה שוק פוטנציאלי של 6 מיליארד דולר בקירוב. כמו כן, ניתן לראות כי גם השווקים האחרים שאליהם פונה האחברה עדיין צומחים.

לכן, למימקסט יש עוד לאן לצמוח.

עם זאת, מימקסט חווה לחץ מכיוון פתרונות חדשניים בדמות סלאק ו Teams (מיקרוסופט), המתיימרים לנסות ולהפחית את מספר האימיילים היוצאים והנכנסים.

 

נתונים פיננסים

שווי החברה כ 2.92 מיליארד דולר.

מכפיל רווח עתידי של 52.19

מכפיל על ההון של 11.04.
מכפיל מכירות של 6.58.

רווח גולמי - 77%, עם יעד ארוך טווח של 80%.

כמות המזומנים בקופת החברה היא 198.5מיליון דולר, עם חוב של 91.7 מיליון דולר.

הנתונים האחרונים שניתן למצוא על החברה, הם דוחות לרבעון הראשון לשנת 2021, שפורסמו באוגוסט. ע``פ דוחות אלו:

סך כל ההכנסות עלה ב 16% ל 115.1 מיליון דולר, לעומת הרבעון המקביל ב 2020 שהיה 99.23 מיליון דולר.

הרווח למנייה עלה ל 0.22 דולר למנייה, לעומת 0.08 דולר ברבעון המקביל.

 

בשיחת הועידה האחרונה של החברה, מנהל הכספים ציין כי כרגע, 48% מהכנסות החברה מגיעות מלקוחות עם למעלה מ 1000 עובדים, עלייה מ 46% ברבעון המקביל.

כמו כן, קיימת עלייה במספר השירותים הממוצע פר לקוח שעלה מ 3.2 שירותים ל 3.4. בנוסף, לקוחות המשלמים בעבור 4 שירותים ומעלה מהווים כ 42% מכלל הלקוחות.

 

לסיכום,

מדובר בחברה מבטיחה אשר מחזיקה במאזן חיובי המאפשר לה לבצע רכישות של סטארטפים צעירים שיאפשרו לה להרחיב את פורפוליו המוצרים שהיא מציעה כעת.

 דרך פעולה זו אינה זרה לחברה מכיוון שהיא פועלת כך בשנים האחרונות (עם רכישה של סטארטאפ ישראלי בשם סולביט בשנת 2018 בסכום של 100 מיליון דולר). כאמור, תחום אבטחת המידע הינו חם תמיד ובייחוד בתקופה זו שאנו נסמכים על עבודה מהבית יותר מתמיד.




מובהר ומודגש, כי המאמרים המידע והראיונות המתפרסמים בפורטל "ישראל בורסה" מסופקים כשירות למידע בלבד,ולא כהמלצות קנייה או מכירה בבורסה ואין לראות בהם תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, לשיווק השקעות או ייעוץ השקעות לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן.

כותבי המאמרים ,הנם כתבים בלבד ולא יועצי השקעות.

וכן מודגש,כי לכותבי המאמרים בפורטל זה, יש אחזקה בחלק מהמניות ,והם עשויים למוכרן מעת לעת.

חשוב להבין, כי במידע הנכתב במאמרים, עשוי ליפול טעויות וכן עשויים לקרות שינויי שוק ו/או שינויים אחרים במנייה, וכי עלולות להתגלות סטיות בין הנתונים הנכתבים למצב החברה בפועל.

אי לכך,צוות "ישראל בורסה", לא יהיה אחראי בכל צורה שהיא, לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה.

 

פרסומת
פרסומת

פרסומת
פרסומת