עינב כהן
חברת Better Place הודיעה היום על מינויו של פיטר אקונומידס לתפקיד סגן נשיא לשיווק גלובלי. אקונומידס הדרום אפריקאי, מגיע לתפקיד מחברת Felix BNI, חברה גלובלית למיתוג וייעוץ אסטרטגי, אותה ייסד ועמד בראשה. הוא מחזיק בלמעלה מ- 30 שנות ניסיון בעבודה עם המותגים המובילים בעולם דוגמת אפל, קוקה קולה, ג`נראל מוטורס וניסאן, ובין השאר היה שותף בולט לקמפיינים הקלאסיים של אפל ("“Think Different), ושל קוקה קולה (""Always Coca-Cola). אקונומידס יהיה אמון על המשך המיתוג הגלובלי של החברה, הכולל פיתוח יוזמות שיווק משותפות עם גורמים בתעשיית הרכב. זהו גיוס משמעותי נוסף של מנכ"ל החברה, אוון ת`ורנלי, אשר מינה לפני כחודש את אלן גלמן לתפקיד מנכ"ל בטר פלייס ישראל
פיטר אקונומידס, סגן נשיא לשייוק גלובלי ב- Better Place: "אני נרגש ומלא השראה לקראת תחילת השתתפותי בתכנון ההזדמנויות העתידיות של בטר פלייס, שהיא בעיניי אחת מהחברות המהפכניות באמת. עבורי Better Place מהווה צעד אחד קדימה. זה מה שהיה ה-iPod ביחס לערימת תקליטורים, ואני שמח להצטרף לנבחרת מוכשרת במטרה להצעיד את מותג Better Place ברמה הגלובלית.
מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך] ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.