עקבו אחרינו
ברשתות החברתיות:
לפרטים נוספים
צלצלו:
050-756-0642
[email protected]
לפרטים נוספים צלצלו: 050-756-0642
[email protected] או שלח לנו וואטסאפ

רוצים שינוי? פיטר אקונומידס מונה לסגן הנשיא לשיווק גלובלי של חברת Better Place

אקונמידס הוא בעל ניסיון בעבודה עם המותגים המובילים בעולם , ובין היתר היה שותף בכיר בבניית הקמפיינים הקלאסיים של אפל ושל קוקה קולה. (13-12-2012)
רוצים שינוי? פיטר אקונומידס מונה לסגן הנשיא לשיווק גלובלי של חברת Better Place

עינב כהן

 חברת Better Place הודיעה היום על מינויו של פיטר אקונומידס לתפקיד סגן נשיא לשיווק גלובלי. אקונומידס הדרום אפריקאי, מגיע לתפקיד מחברת Felix BNI, חברה גלובלית למיתוג וייעוץ אסטרטגי, אותה ייסד ועמד בראשה. הוא מחזיק בלמעלה מ- 30 שנות ניסיון בעבודה עם המותגים המובילים בעולם דוגמת אפל, קוקה קולה, ג`נראל מוטורס וניסאן, ובין השאר היה שותף בולט לקמפיינים הקלאסיים של אפל ("“Think Different), ושל קוקה קולה (""Always Coca-Cola). אקונומידס יהיה אמון על המשך המיתוג הגלובלי של החברה, הכולל פיתוח יוזמות שיווק משותפות עם גורמים בתעשיית הרכב. זהו גיוס משמעותי נוסף של מנכ"ל החברה, אוון ת`ורנלי, אשר מינה לפני כחודש את אלן גלמן לתפקיד מנכ"ל בטר פלייס ישראל


אוון תורנלי, מנכ"ל Better Place: "אני סבור כי הכישרונות הניהוליים של חברה מהווים אינדיקציה עתידית להצלחה. פיטר מביא עמו אנרגיה חדשה ופרספקטיבה רעננה ל- Better Place, מהסטארט- אפים הגלובליים הבודדים בעולם. הדחף היזמי והראיה הגלובלית שלו, לצד מעל ל-30 שנות ניסיון בהובלת כ- 50 מותגי יוקרה, מהווים עדות לכך שמצטרף אלינו מנהל בעל שיעור קומה בינלאומי, בזמן בו החברה עוברת לשלב המסחרי במטרה להרחיב את מאגר לקוחותיה".

פיטר אקונומידס, סגן נשיא לשייוק גלובלי ב- Better Place: "אני נרגש ומלא השראה לקראת תחילת השתתפותי בתכנון ההזדמנויות העתידיות של בטר פלייס, שהיא בעיניי אחת מהחברות המהפכניות באמת. עבורי Better Place מהווה צעד אחד קדימה.  זה מה שהיה ה-iPod ביחס לערימת תקליטורים, ואני שמח להצטרף לנבחרת מוכשרת במטרה להצעיד את מותג Better Place ברמה הגלובלית.




מובהר ומודגש, כי המאמרים המידע והראיונות המתפרסמים בפורטל "ישראל בורסה" מסופקים כשירות למידע בלבד,ולא כהמלצות קנייה או מכירה בבורסה ואין לראות בהם תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, לשיווק השקעות או ייעוץ השקעות לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן.

כותבי המאמרים ,הנם כתבים בלבד ולא יועצי השקעות.

וכן מודגש,כי לכותבי המאמרים בפורטל זה, יש אחזקה בחלק מהמניות ,והם עשויים למוכרן מעת לעת.

חשוב להבין, כי במידע הנכתב במאמרים, עשוי ליפול טעויות וכן עשויים לקרות שינויי שוק ו/או שינויים אחרים במנייה, וכי עלולות להתגלות סטיות בין הנתונים הנכתבים למצב החברה בפועל.

אי לכך,צוות "ישראל בורסה", לא יהיה אחראי בכל צורה שהיא, לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה.

 

פרסומת
פרסומת

פרסומת
פרסומת