קליקסופטוור מדווחת על הכנסות שיא ברבעון הרביעי ובשנת 2010

קליקסופטוור צופה כי הכנסותיה ב-2011 ינועו בין 81.5-85 מיליון דולר, צמיחה של 15%-20% לעומת 2010 (9-2-2011)

קליקסופטוור מדווחת על הכנסות שיא ברבעון הרביעי ובשנת 2010.

גידול של 16% בהכנסות קליקסופטוור ב-2010 ל-71 מיליון דולר; הכנסות של 18.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי 2010
הרווח הנקי Non-GAAP ב-2010 - 12 מיליון דולר או 37 סנט למניה; הרווח הנקי Non-GAAP ברבעון הרביעי - 2.2 מיליון דולר או  7 סנט למניה
קליקסופטוור צופה כי הכנסותיה ב-2011 ינועו בין 81.5-85 מיליון דולר, צמיחה של 15%-20% לעומת 2010

חברת קליקסופטוור (נאסד"ק: CKSW), ספקית מובילה של פתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערך שירות, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הרביעי של השנה ולשנת 2010.
ההכנסות ב-2010 הסתכמו ב-71 מיליון דולר, גידול של 16% בהשוואה להכנסות של 61.1 מיליון דולר ב-2009. ברבעון הרביעי של 2010 נרשמו הכנסות שיא של 18.5 מיליון דולר, עלייה של 8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד בו הסתכמו ההכנסות ב-17.2 מיליון דולר. הרווח הנקי ב-2010 הסתכם ב-9 מיליון דולר, 28 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 12.5 מיליון דולר, 40 סנט למניה, ב-2009. ברבעון הרביעי של 2010 הסתכם הרווח הנקי ב-1.6 מיליון דולר, 5 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 3.8 מיליון דולר, 12 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי (Non-GAAP) ב-2010 הסתכם ב-12 מיליון דולר, 37 סנט למניה, בהשוואה ל-12.7 מיליון דולר, 41 סנט למניה, ב-2009. ברבעון הרביעי של 2010 הסתכם הרווח הנקי  (Non-GAAP) ב-2.2 מיליון דולר, 7 סנט למניה, בהשוואה לרווח של 3.5 מיליון דולר, 11 סנט למניה, ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות מרישיונות תוכנה ב-2010 הסתכמו ב-25.8 מיליון דולר, גידול של 34% בהשוואה להכנסות מרישיונות תוכנה של 19.3 מיליון דולר ב-2009. ברבעון הרביעי של 2010 הסתכמו ההכנסות מרישיונות תוכנה ב-6.8 מיליון דולר, גידול של 22% בהשוואה להכנסות מרישיונות תוכנה בהיקף של 5.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות משירותים ב-2010 הסתכמו ב-45.2 מיליון דולר, גידול של 8% בהשוואה להכנסות משירותים של 41.8 מיליון דולר ב-2009. ברבעון הרביעי של 2010 הסתכמו ההכנסות משירותים ב-11.7 מיליון דולר, גידול של 1% בהשוואה לרמת ההכנסות משירותים ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ב-2010 הסתכם ב-44.1 מיליון דולר, כ-62% מסך ההכנסות, וגידול של 9% בהשוואה לרווח גולמי של 40.3 מיליון דולר ב-2009, אז הן היוו 66% מסך ההכנסות. הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של 2010 הסתכם ב-11.4 מיליון דולר, 62% מההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי של 11.1 מיליון דולר, 65% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.
מזומן, שווי מזומן והשקעות לטווח קצר וארוך גדלו, נכון לסוף הרבעון הרביעי של 2010, לסך של 51 מיליון דולר מ-48.3 מיליון דולר בסוף הרבעון השלישי של 2010. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הרביעי של 2010 ב-2.8 מיליון דולר.
ד"ר משה בן-בסט, יו"ר ומנכ"ל קליקסופטוור, אמר כי "2010 היתה שנה טובה נוספת עבור קליקסופטוור עם רמות שיא של הכנסות ותזרים מזומנים מפעילות שוטפת. הישגים אלו הם תוצאה של רכישת מספר משמעותי של לקוחות חדשים, המשך פיתוח המוצרים ושיתופי פעולה אסטרטגיים שתרומתם הכוללת הובילה את החברה לצמיחה שנתית של 16%. על אף שההכנסות ב-2010 היו נמוכות במעט מתחזית קודמת, אנו מאמינים שהתקדמות  החברה, כמו גם ההשקעות שביצענו במהלך 2010, מכשירים את הקרקע להמשך מגמת הצמיחה בשנת 2011 ובשנים הבאות".
"במהלך 2010 שידרגנו משמעותית את מוצרי הניידות ותכנון המשמרות שלנו, ובדרך זו הגדלנו את היצע הפתרונות שלנו לבסיס לקוחותינו הקיים בשווקים בהם אנו פועלים, וכן הרחבנו את שווקי היעד שלנו. כיום אנו מציעים את ה-ClickMobile הן כמוצר העומד בפני עצמו והן כחלק מחבילת ClickSoftware Optimization Suite. אנו צופים כי השילוב של השותפות עם Sybase ויכולות ה-ClickMobile הפועל על גבי האייפון, איי-פד, אנדרואיד, בלבקברי ופלטפורמות ניידות נוספות – יביאו לצמיחה מהותית בביקוש למוצרי הניידות שלנו בשוק".
תחזית
קליקסופטוור צופה כי הכנסותיה ב-2011 ינועו בין 81.5-85 מיליון דולר, צמיחה של 15%-20% לעומת 2010. תחזית זו מבוססת על צבר הזמנות של 25.5 מיליון דולר, הכנסות נדחות וצפי לצמיחה במכירות.
אודות קליקסופטוור
קליקסופטוור היא הספקית המובילה לפתרונות ניהול כוח אדם ואופטימיזציה של מערכי שירות. פתרונות אלה, הניתנים להטמעה הן באתר הלקוח והן כתוכנה-כשירות (SaaS), מייצרים ערך עסקי עבור ארגוני שירות באמצעות הגדלת רמות התפוקה, שיפור שביעות רצון הלקוח וחסכון בעלויות. הקונספט הטכנולוגי שלנו המוגן בפטנט - `תכנון ותזמון מתמשך` - כולל בתוכו יכולת חיזוי לביקושים מצד הלקוח, תכנון ארוך וקצר טווח למערך השירות, תכנון ושיבוץ משמרות, תזמון בזמן-אמת, ניידות ושירותים מבוססי מיקום, ומשלב בתוכו יכולת לעדכן את הלקוח לגבי מועד ההגעה המשוער של נותן השירות.
השילוב של טכנולוגיה מוכחת וצוותי הטמעה הדרכה ולימוד, מסייע לארגונים למצוא את האיזון הנכון בין חיסכון בעלויות, שיפור שביעות רצון הלקוח, התייחסות אופטימלית להעדפות צוות העובדים והרגולציות של התעשייה. הפתרונות של קליקסופטוור מתזמנים למעלה מ-200,000 נותני שירות ומשאבים של ארגוני שירות ממגוון תעשיות ברחבי העולם. גמישות ההטמעה, רוחב ועומק הפתרונות המותאמים לכל לקוח, והשותפויות החזקות שיצרנו עם ארגונים מובילים מתחומי CRM/ERP  ואינטגרצית מערכות, מציבים אותנו במקום הראשון לשיפור הביצועים העסקיים בכל ארגון.

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: