ממשיכים להתקדם:הכנסות גיוון אימג`ינג ברבעון הראשון של 2011 גדלו ב- 25%

ירידה נרשמה ברווח הנקי- הסתכם ברבעון הראשון ב- 3 מיליון דולר, או רווח של 0.10$ למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 4.4 מיליון דולר, או 0.14$ למניה לרבעון המקביל ב- 2010. (5-5-2011)
גיוון אימג`ינג דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון שהסתיים ב 31 במרץ, 2011.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של 2011 גדלו ב- 25% ל - 40 מיליון דולר, לעומת 32.1 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010.  ההכנסות ברבעון הראשון של 2011 כללות הכנסות ממכירת מוצרי סיירה אשר נרכשה ב 1 באפריל 2010. שיעור הרווח הגולמי על בסיס  non-GAAP לרבעון הראשון של 2011 הסתכם ב- 77.4% לעומת 77.1% ברבעון הראשון  2010.
הרווח הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון הראשון ב- 3 מיליון דולר, או רווח של 0.10$ למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 4.4 מיליון דולר, או 0.14$ למניה לרבעון  המקביל ב- 2010.  
הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2011 על בסיס GAAP הסתכם ב- 0.7 מיליון דולר, או רווח של 0.02$ למניה בדילול מלא לעומת רווח נקי של 2.1 מיליון דולר, או 0.07$ למניה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי על בסיס non-GAAP הסתכם ב- 3.9 מיליון דולר לעומת 3.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010. 
ברבעון הראשון של 2011 רשמה החברה הוצאות מימון נטו של 0.1 מיליון דולר לעומת הכנסות מימון נטו של 0.98 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010.
הוצאות בגין מיסים ברבעון הראשון של 2011 הסתכמו ב- 0.7 מיליון דולר לעומת 0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. התאמת התוצאות הכספיות על בסיס GAAP לתוצאות הכספיות על בסיס non-GAAP מצורפת לדוחות החברה.
סך המזומנים, שווי מזומנים, השקעות לטווח קצר ואגרות חוב ביום 31 למרץ, 2011 הסתכם ב- 83.9 מיליון דולר.

ההכנסות ב- Americas  הסתכמו ב- 24.1 מיליון דולר, וכוללות הכנסות בסך 3.2 מיליון דולר ממכירות מוצרים של Sierra . ברבעון המקביל של 2010 הסתכמו ההכנסות ב- Americas ב- 20.5 מיליון דולר. ההכנסות ב- EMEA הסתכמו ב- 11.2 מיליון דולר, וכוללות הכנסות ממכירות מוצרי Sierra בסך 1.5 מיליון דולר.  ברבעון המקביל של 2010 הסתכמו ההכנסות ב - EMEA  ב- 8.5 מיליון דולר.  ההכנסות ב- APAC הסתכמו ב- 4.7 מיליון דולר וכוללות הכנסות ממכירות מוצרי Sierra בסך 0.7 מיליון דולר, לעומת 3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
החברה מכרה ברבעון הראשון של 2011 כ- 54,200 גלולות PillCam SB, לעומת כ- 50,900 ברבעון הראשון של 2010.  ב- Americas נמכרו 33,400  גלולות PillCam SB, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. ב EMEA נמכרו 15,000 גלולות PillCam SB, גידול של 18% לעומת 12,700 גלולות ברבעון המקביל אשתקד. ב APAC נמכרו 5,800 גלולות ברבעון הראשון של 2011, גידול של 26% לעומת 4,700 גלולות ברבעון המקביל אשתק

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: