YouTube נותר אתר האינטרנט הסלולארי הפופולארי עם נתח של 22% מכלל השימוש ברוחב הפס הסלולארי ו-52% מכלל אתרי הוידאו סטרימינג.
חנות היישומים App Store של אפל הובילה את תחום האפליקציות כשריכזה 84% מנפח הורדות היישומים הסלולאריים לעומת 13% ב- Android Market של גוגל.
סקייפ המשיך להיות מוביל שוק ה-VoIP הבלתי מעורער עם צריכה של 82% מרוחב הפס של יישומי VoIP סלולארי.זאת, למרות ירידה קלה בנתח השוק של סקייפ בשל כניסה של יישומי VoIP חדשים דוגמת Viber.
הגלישה הסלולארית לפייסבוק צמחה ב-166% ואילו הגלישה לטוויטר צמחה ב-297%.
32% מחברות הסלולאר שנסקרו אימצו מודלי חיוב מבוססי יישומים.
מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך] ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.