גידול צנוע ללייבפרסון: 5% עלייה במכירות

רוברט לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון. "קהל לקוחותינו ממשיך להגדיל את הצריכה במוצרי ושירותי לייבפרסון". (4-8-2011)

חברת לייבפרסון,  ספקית מובילה של פתרונות התקשורת חכמים ומקוונים בזמן אמת, פרסמה היום תוצאות פיננסיות לרבעון השני.

הכנסות הרבעון השני של 2011 הסתכמו ב- 31.9 מיליון דולר, גידול של 21% לעומת הרבעון השני של 2010, וגידול עוקב של 5% לעומת הרבעון הראשון של 2011. הכנסות מפעילות עסקית לרבעון השני הסתכמו ב- 28.1 מיליון דולר, גידול של 22% בהשוואה לרבעון השני של 2010 וגידול של 5% בהשוואה לרבעון הראשון של 2011. הכנסות מפעילות צרכנית לרבעון השני הסתכמו ב- 3.7 מיליון דולר, גידול של 9% בהשוואה לרבעון השני של 2010, וגידול של 2% בהשוואה לרבעון הראשון של 2011.

"אנחנו מרוצים מאוד מהביצועים שלנו ברבעון השני ומהמחצית הראשונה של השנה," אמר רוברט לוקאסיו, מנכ"ל לייבפרסון. "קהל לקוחותינו ממשיך להגדיל את הצריכה במוצרי ושירותי לייבפרסון. על ידי מינוף יכולותינו בניתוח בניטור ועיבוד מידע, הם יוצרים קשרים עם לקוחות בזמן אמת אשר מגדילים מכירות דרך האתרים ומשפרים באופן משמעותי את חווית המשתמש".

 

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: