שוק הקריפטו צולל-לאן מועדות פניו?

שוק הקריפטו יורד במגמה חדה לאחר הסנטימנט השלילי בשווקים. כמה נתונים מעניינים שיכולים לספר על העתיד הקרוב. (8-5-2022)

דורון בראס

הקריפטו בעקבות שוק המניות

הירידה בשווקים והסנטימנט בשוק לא פוסחים על הביטקוין (BTC) שממשיך בירידה מהשבועות האחרונים.

המגמה הדובית של הביטקוין נמשכת, כאשר ישנם אנליסטים שצופים כעת חזרה לרמה של מתחת ל-30,000 דולר בפעם הראשונה מאז יולי 2021.

בסוף השבוע הזה, הביטקוין ירד בחזרה ל-35 אלף דולר לראשונה מאז פברואר האחרון.

נתוני מפתח

- לא הייתה עצירת הקלה בסוף השבוע לאחר המכירה המאסיבית של יום חמישי, כמו כן, כל שוק הקריפטו גם הוא בנזילה.

- האינדיקטורים הטכניים של הביטקוין ממשיכים להבהב באדום, כאשר ביטקוין נע הרבה מתחת לממוצע 50 יום.

- היום, הביטקוין ירד יום רביעי ברציפות, והשלים מהלך ירידות של 18% בחודש האחרון ו50% בחצי השנה האחרונה.

סנטימנט המשקיעים כלפי האינפלציה והמדיניות המוניטרית של הפד לא פוסחים על שוק הקריפטו. בלי שום כיוון מהשווקים בארה"ב עד יום שני, הדובים נשארים בשליטה.

בחמישי עד שבת, שווי השוק הכולל של הקריפטו ירד ב-180 מיליארד דולר ל-1,608 מיליארד דולר.

אינדיקטורים טכניים

הביטקוין שבר היום את רמת התמיכה העיקרית הראשונה ב-$34,828. במקרה שהביטקוין ייתמך בנקודה הנוכחית, הוא יזדקק לעוצמה רבה כדי לפרוץ $35,500.

במקרה של קנייה רחבה בימים הקרובים, הביטקוין יכול לבחון את רמת ההתנגדות הגדולה השנייה ב-$36,119. רמת ההתנגדות הגדולה השלישית עומדת על 38,062 $.

שבירת רמת התמיכה היום מציב את רמת התמיכה הגדולה הבאה ב-$34,186. אלא אם תהיה מכירה ממושכת נוספת, הביטקוין לא אמור להגיע מתחת ל-33,500 דולר, כשרמת התמיכה העיקרית לאחר מכן עומדת על 32,895 $.

הבוקר ראינו את הממוצע הנע ל-50 יום נסוג מהממוצע נע של 100 יום, ומספק לחץ שלילי.

בשורה התחתונה, נראה שהקריפטו, והבטיקוין בפרט, מושפעים בצורה ישירה משוק המניות, תנועה חדה שם עלולה להביא גם לתנועה חדה בקריפטו.

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: