שוקי שפר, מנכ"ל החברה, מסר: "היה זה רבעון חזק עבור ריטליקס, אשר התבטא בגידול בהכנסות וברווח הנקי תוך המשך התקדמות ביישום האסטרטגיה שלנו. כל מנועי הצמיחה שהגדרנו עבור ריטליקס באים לידי ביטוי ומתחילים לתרום לתוצאות. זכינו במספר לקוחות חדשים כולל Walgreens וכן רשת קמעונאית צפון אמריקאית גדולה נוספת (Tier 0), וכן הקמעונאי הרוסי DIXY. כמו כן, ייצרנו תזרים מזומנים חזק וחיובי מפעילות שוטפת והרווח הנקי השתפר לעומת הרבעון המקביל והרבעון הקודם תוך שמירה על רמת הרווחיות בד בבד עם המשך ההשקעה במנועי הצמיחה שלנו ובפרויקטים אסטרטגיים ללקוחות. אנו ממשיכים להיבנות מן המוצרים החדשניים שלנו, הכוללים, בין היתר, את סוויטת הפתרונות Retalix 10 וכן מספקים יותר מחבילות השירותים שלנו, לצד זכיה בלקוחות בתחום התוכנה כשירות (SaaS). במקביל, אנו ממשיכים לפתח ולהרחיב את תחום התוכנה כשירות (SaaS), גם באמצעות רכישת MTXEPS עליה הודענו לאחרונה. אנו מרוצים מתגובת השוק למוצרים שלנו ומאמינים, כי לריטליקס יש את המוצרים הייחודיים ושרותי הערך המוסף לצורך מתן פתרונות חדשניים לרשתות קמעונאיות גדולות הפועלות בסביבות עבודה מורכבות."
מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך] ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.