דניה סיבוס זכתה במכרז לביצוע פיר שילוח לרכבת הקלה בתוואי הקו האדום באזור פתח תקווה בהיקף של כ- 100 מיליון ₪

רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס: "ביצוע הפיר הינה עבודה מורכבת ביותר מבחינה הנדסית. הידע והניסיון המקצועי הרב שצברה דניה סיבוס בפרויקט תשתיות מהגדולים והמורכבים בישראל, כדוגמת כביש 431, בשילוב עם הטכנולוגיה העתירה שברשותה, יתרמו לביצועו המוצלח של פרויקט גדול זה". (14-8-2011)
דניה סיבוס, זרועה הבניה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, הודיעה היום  כי, זכתה במכרז של החברה הממשלתית נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים) לביצוע עבודות פיר השילוח עבור הרכבת הקלה בתוואי הקו האדום שבאזור פתח תקווה. היקף הפרויקט מוערך בכ-100 מיליון ₪.
פיר שילוח תחנת אם המושבות, הממוקם בין צומת גהה לגשר אם המושבות החדש, הינו באורך של כ- 100 מ` ורוחב של כ- 35 מ` ובעומק של כ- 25 מ`.

במסגרת המכרז, שהתקיים בשני שלבים, גברה דניה סיבוס  על חברות בינלאומיות וישראליות רבות ביניהם: סולל בונה, שפיר, חברת אוליצקי, טרארמה, חופרי בשרון, אשטרום.
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה סיבוס אמר כי, ביצוע הפיר מורכב הנדסית ומצריך מתן של פתרונות הנדסיים מסובכים ומורכבים ביותר.
גינזבורג הוסיף עוד כי, הידע והניסיון המקצועי הרב שצברה דניה סיבוס בפרויקטי תשתיות מהגדולים והמורכבים בישראל, כדוגמת כביש 431, בשילוב עם הטכנולוגיה העתירה שברשותה, יתרמו לביצועו המוצלח של פרויקט גדול זה. 

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: