הכנסותיה של פוינטר צמחו במחצית הראשונה של 2011 ב-23%

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר: "אנו מרוצים מהמשך המומנטום החיובי בעסקינו ברבעון השני, בעיקר מהצמיחה המתמשכת במכירות של ציוד ושירותים בכל הטריטוריות בהן אנו פועלים". (15-8-2011)
 

חברת פוינטר טלוקיישן ,  ספקית מובילה של טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים ומתן שירותי דרך לתעשיית הרכב ולשוק הביטוח, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2011.

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר, אמר בהתייחסותו לתוצאות: "אנו מרוצים מהמשך המומנטום החיובי בעסקינו ברבעון השני, בעיקר מהצמיחה המתמשכת במכירות של ציוד ושירותים בכל הטריטוריות בהן אנו פועלים. בסיס הלקוחות הרחב והיציב שלנו, יחד עם צמיחה בהכנסה הממוצעת ללקוח (ARPU), תומכים במעמדנו העסקי האיתן בשוק. האופק העסקי שלנו איתן הודות להזדמנויות עסקיות חדשות ולהכנסות משירותים המניבים כ-70% מהכנסותינו. במהלך הרבעון, נרשם גידול בעלויות התפעוליות שלנו, הנובע מהשקעות שביצענו במטרה ונמשיך לבצע במטרה להגדיל את הכנסותינו ברבעונים הבאים. במהלך 2011, המשיכה פוינטר לפתח מוצרים חדשים ולחדור לשווקים חדשים על מנת לחזק ולהרחיב את בסיס הלקוחות שלה. אנו מתכוונים להמשיך במאמצי השיווק שלנו בשווקי אמריקה הלטינית ואמריקה הצפונית באמצעות שותפויות אסטרטגיות, ומקבלים אינדיקציות חיוביות לאסטרטגיה העסקית שלנו באזורים אלה. אנו צופים כי ההתמקדות באזורים אלה תניב הזדמנויות צמיחה נוספות לפוינטר".

הכנסות פוינטר ברבעון השני של שנת 2011 צמחו ב- 21% ל-22.1 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 18.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2010. במחצית הראשונה של 2011 צמחו ההכנסות ב-23% ל-43.2 מיליון דולר, בהשוואה להכנסות של 35 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות מפעילות בינלאומית ברבעון השני ובמחצית הראשונה של שנת 2011 היוו כ-28% מכלל ההכנסות, לעומת 24% במחצית הראשונה של 2011.

ההכנסות ממכירת מוצרים צמחו ברבעון השני של שנת 2011 ב-28% ל-7.9 מיליון דולר (כ- 36% מההכנסות), לעומת 6.2 מיליון דולר (כ-34% מההכנסות) ברבעון השני של 2010. ההכנסות ממכירת מוצרים צמחו במחצית הראשונה של 2011 ב-43% ל-15.8 מיליון דולר (37% מההכנסות), בהשוואה ל-11 מיליון דולר (32% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.

 

ההכנסות ממכירת שירותים צמחו ברבעון השני של 2011 ב-17% ל-14.2 מיליון דולר (כ- 64% מההכנסות), לעומת 12 מיליון דולר (כ-66% מההכנסות) ברבעון השני של 2010. ההכנסות ממכירת שירותים צמחו במחצית הראשונה של 2011 ב-14% ל-27.4 מיליון דולר (כ-63% מההכנסות), בהשוואה ל- 24 מיליון דולר (כ-68% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.

רווח גולמי: ברבעון השני של שנת 2011, צמח הרווח הגולמי ב-11% ל-7.7 מיליון דולר, לעומת 6.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2010. במחצית הראשונה של 2011 הסתכם הרווח הגולמי ב-15.6 מיליון דולר, צמיחה של 16% בהשוואה ל- 13.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 

רווח נקי  Non-GAAP: ברבעון השני של 2011 הסתכם הרווח הנקי Non-GAAP  ב-1.2 מיליון דולר, לעומת 1.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2010. הרווח הנקי Non-GAAP הסתכם במחצית הראשונה של 2011 ב-2.4 מיליון דולר בהשוואה ל-2.8 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2010.  

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: