תא ירוקה-איירובוטיקס מזנקת 20%

ת"א פתחה את היום בעליות בדחיה של איי סי אל שמציגה דוחות טובים. מניית איירובוטיקס עלתה מעל ל-100% וכעת נסחרת בעלייה של כ-20%. כותרות היום: (11-5-2022)

דורון בראס

הכתה את התחזיות

חברת איי סי אל שמוחזקת ב45% על ידי חברה לישראל מדווחת על הכנסות של 2.53 מיליארד דולר, הרבה מעל הצפי שעמד על 1.82 מיליארד דולר.

החברה הודיעה כי תחלק דיבידנד של 23.83 סנט למניה. 

מניית איי סי אל ומניית החברה לישראל מזנקות 8% כל אחת. במצב טוב יותר של השוק, מניות החברות כנראה היו מציגות קפיצה גדולה אף יותר.

נכנסת לאיחוד האמירויות

לפני פתיחת המסחר היום בת"א, חברת איירובוטיקס דיווחה למשקיעים על הודעה שקיבלה מגוף ממשלתי באיחוד האמירויות על הזמנה עתידית בסך 2 מיליון דולר.

עוד הודיעה בדיווח כי למיטב ידיעת החברה, בהסתמך על התכתבות עם אותו גוף ממשלתי, ב- 3 השנים הקרובות בכוונתו להצטייד במערכות החברה, ולפרוס מערכות של החברה במרחב עירוני ספציפי באיחוד האמירויות בשטח של כ-1,490 קמ"ר. מערכת אחת של החברה יכולה לכסות שטח של עד כ-80 קמ"ר. תשתית זו תשמש לצורך קיצור זמן התגובה של כוחות ביטחון, החירום וההצלה וכן למימוש יישומים נוספים במסגרת יישומי עיר חכמה.

מניית החברה זינקה בפתיחת המסחר והגיעה לעלייה של 113%, ונכון לעכשיו המנייה נסחרת בעלייה יומית של 20%.

עוד מכותרות היום

אאורה לא עוצרת ומודיעה על זכייה נוספת בפרויקט של התחדשות עירונית, הפעם ברמת גן. נזכור גם שמנכ"ל החברה ביצע לאחרונה מספר רכישות של מניות החברה שהסתכמו בכמה מליונים, דבר המביע על האמונה הגדולה שלו בחברה שלו. המנייה עולה 6%.

אפולו פאוור מדווחת על עסקה של כ-120 מיליון שקל עם אחת מקבוצות הרכב האירופאיות הגדולות בעולם. מדובר על הסכם ל-10 שנים לאספקה החל מאמצע 2024. מניית החברה מזנקת ב-10%.

אופל בלאנס שעוסקת בתחום רותח - אשראי חוץ בנקאי מציגה דוחות מעולים והכנסות שיא. מניית החברה קופצת 6%.

נכון לשעה זו החוזים על המדדים בארה"ב עולים ונותנים רוח גבית לעליות הקלות בת"א. 

האם אנחנו בדרך לעליות? או שזה רק תיקון קטן מהירידות החדות האחרונות?

מובהר ומודגש כי הכותב [מחזיק בניירות ערך שהונפקו על ידי החברה נשוא המאמר] או [מספק שירותי ייעוץ לחברה בתחום שוק ההון ומקבל תמורה עבור כך]  ("החברה"), ועל כן קיים לו עניין אישי בחברה ובניירות הערך שלה. אין לראות במידע המובא במאמר כהצעה או שידול לקנות, למכור או לבצע עסקה כלשהיא בנייר ערך או מכשיר פיננסי אחר שהונפק על ידי בחברה, ואין באמור משום המלצה או הבעת כדאיות לגבי השקעה בחברה. המידע שמסופק במאמר הינו לצורך אינפורמטיבי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ השקעות ו/או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכיו ונתוניו האישיים של כל אדם.


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: